Tuesday, July 26, 2011

Nak membebel jap..

Assalamualaikum..
Ok hari ni..macam biasa..Cik Ice akan mulakan paginye dengan memakan sebungkus nasi lemak yang di beli di tepi jalan..tapi nasi lemak tu akan di makan setelah sampai di sebuah kedai mamak dekat ngan opis Cik Ice.. Apa yang Cik Ice nak membebel di sini ialah pasal budak-budak zaman sekarang..amboii...x padan ngan budak sekolah lagi dah pandai bermiang-miang..terliuk lentok mcm lalang di tiup angin..pulak tu anak melayu kita.. Alahai adik-adik..jangan bikin malu mak bapak boley..??  Peristiwa niyh Cik Ice tonton ngan freenye masa Cik Ice lepak kat kedai mamak tu la.. Pandangan yang x brape indah untuk pagi yang hening ini..hmm

 p/s: Cik Ice discover hobi baru --> suka mengarut..huhu
Nerd

1 orang yg mengarut:

e k i n . said... [Reply to comment]

Budak-budak sekarang.. lain benor dah.. Menyampah tengok...hehehe!

 

Cik Ice's Forest Copyright © 2011